Neataaaa!!! 🙂

Ieri ne-am mutat „cartierul general” in insula Corfu
Dupa 4 zile de vis, petrecute in Parga, ne-am trezit dis-de-dimineata, pregatiti pentru cea de-a doua parte a vacantei noastre, si anume cea din Kerkira.

Cu feribotul, spre Corfu

Feribotul l-am prins „la mustata”, bucurandu-ne de o traversare extrem de linistita, sub soarele arzator al Greciei.

Din pacate, primul nostru contact cu Corfu nu a fost unul tocmai prietenos. Ne-am lovit acolo de o aglomeratie de nedescris, drumul de aprox. 60 km pana la locul cazarii noastre parcurgandu-l in aproape 2 h. 🙁

Am trecut si peste faptul ca am gasit foarte greu o taverna, unde sa putem manca de dupa-amiaza, fara a avea pretentia ca ar fi si una buna. La fel am patit si cu localizarea unui mini-market in zona…

Offff… s-a lasat cu dureri de cap, recunosc, dar si cu dorinta ca de a doua zi lucrurile sa se schimbe in bine. 🙂

Ador vegetatia bogata din insulele grecesti

Zis si facut!

Azi m-am trezit cu noaptea in cap (adica putin dupa ora 6), mi-am luat aparatul foto (a se citi „telefonul” 😛 ) si am zbughit-o pe plaja. Soarele tocmai se pregatea sa rasara, iar spectacolul naturii sa fie unul grandios, asa cum numai ea este in stare sa faca.

Aveam o plaja intreaga numai pentru mine, exact asa cum imi place!!!
Oare ce altceva mi-as fi putut dori mai mult?

Plaja mea mica

Am incercat sa ma bucur la maxim de tot ceea ce imi aparea in fata ochilor si de linistea absoluta, tradata din cand in cand doar de apa marii care se lovea de tarm.

Dimineata linistita in insula Corfu

Nu am rezistat tentatiei si am testat un pic apa Marii Ioniene. Este inutil sa va spun ca era atat de calda, incat putin mi-a lipsit sa nu ma dezbrac de haine si sa ma arunc in ea. 😛

Ce calda este apa!!!

Am ajuns si la un mic ponton, folosit se pare pentru acostarea barcilor cu motor si a altor ambarcatiuni. Ador ideea de „Way to Heaven”, pe care am incercat sa o surprind intr-una din fotografii.

The way to heaven

Dar nici imaginea de „Stairs to Paradise” nu-mi displace, asa ca mi-a fost drag sa ma strecor prin oaza de verdeata, pana la locul cazarii noastre.

Stairs to Paradise

Parca incepeam sa vad insula mult mai frumoasa si mai colorata, iar pofta de a o descoperi si explora e din ce in ce mai mare. Nu-mi mai ramane decat sa ma pregatesc de drum… 😀

"Seaview" care iti taie respiratia
„Seaview” care iti taie respiratia